مازن علي حاجي مدير عام
| موضوع: مكتبة الهندسة الكهربائية 2011-12-14, 6:48 pm | |
| كتبة الهندسة الكهربائية والإلكترونية 2 اقدم لكم هذه المجموعة الثانية من الكتب القيمة والمهمة في الهندسة الكهربائية والإلكترونية. اتمنى ان تنال اعجاب المختصين وطلبة الهندسة والسادة المربين الأفاضل. وإنشاء الله الفائدة للجميع.Basic Electrical Installation Work, 5th Edition| PDF | 399 pages | Trevor Linsley's textbooks have helped thousands of students to gain their electrical installation qualifications. In a concise and practical way, Basic Electrical Installation Work supports the City & Guilds 2330 Level 2 Certificate in Electrotechnical Technology للتحميل :mediafire.com Basic Electrical Installation Work.pdfAdvanced Electrical Installation Work, 5 Ed| PDF | 411 pages |كتاب التركيبات الكهربائية المتقدمة الطبعة 5 به اجابات على معظم التساؤلات في التركيبات الكهربائية...ويحتوي على معلومات مفيدة جدا....Trevor Linsley's textbooks have helped thousands of students to gain their electrical installation qualifications. In a concise and practical way, Advanced Electrical Installation Work supports the City & Guilds 2330 Level 3 Certificate in Electrotechnical Technology and the 2356 Level 3 NVQ in Electrotechnical Servicesللتحميل :mediafire.com Advanced Electrical Installation Work, 5th Edition.pdfElectrical Installation Work, Sixth Edition| PDF | 468 pages |This well-known textbook is written for all electrical trainees who want to understand not only how, but why electrical installations are designed, installed and tested in particular ways. Brian Scaddan's approach encourages independent learning with self-assessment questions provided at the end of each chapterللتحميل :mediafire.com Electrical Installation Work, 6th Edition.pdf Basic Electrical Engineering| PDF | 625 pages |كتاب الأساسيات في الهندسة الكهربائية التعليمي ويحتوي على المعلومات و الأساسيات والقواعد الضرورية في مجال الهندسة الكهربائية .مفيد جدا....للتحميل mediafire.com BasicElectricalEngineering.pdfElectrical And Electronics Engineering| PDF | 522 pages |كتاب تعليمي قيم ومهم في إختصاص الهندسة الكهربائية والإلكترنية ويحتوي على المعلومات و الأساسيات والقواعد الضرورية التي يجب على طالب الهندسة معرفتها.مفيد جدا....للتحميل :mediafire.com Electrical And Electronics Engineering.pdfElectrical Distribution Engineering| PDF | 535 pages |Newly revised and edited, this comprehensive volume provides up-to-date information on the latest developments which impact planning and design of electrical distribution systems. Addressing topics such as mechanical designs, materials improvements, total quality control, computer, and electronic circuitry, this book answers questions on everything from the basics of electrical and mechanical design to the selection of optimum materials and equipmentللتحميل :mediafire.com Electrical Distribution Engineering.pdfElectrical Machines and Power Systems| PDF | 18 pages |يحتوي على المعلومات عن مصادر الطاقة الكهربائية ....للتحميل :mediafire.com Electrical Machines and Power Systems.pdfElectrical Technology| PDF | 160 pages |كتاب تعليمي قيم ومهم يشرح التكنولوجيا والهندسة الكهربائية لطلبة الهندسة.مفيد جدا....للتحميل :mediafire.com Electrical Technology.pdfElectrical Calculation Hand Book| PDF | 462 pages |كتاب تعليمي مفيد جدا لطلبة الهندسة الحسابات والهندسة الكهربائية .....للتحميل :mediafire.com electrical_calculation_hand_book.pdfElectronic and Electrical Servicing| PDF | 333 pages |Electronic and Electrical Servicing provides a thorough grounding in the electronics and electrical principles required by service engineers servicing home entertainment equipment such as TVs, CD and DVD machines, as well as commercial equipment including PCsللتحميل :mediafire.com Electronic and Electrical Servicing.pdfEngineering Graphics for Diploma| PDF | 325 pages |كتاب تعليمي قيم ومهم يشرح الرسم الصناعي لطلبة الهندسة الميكانيكية.مفيد جدا....للتحميل :mediafire.com Engineering Graphics for Diploma.pdfHandbook Of Electrical Design Details, 2Nd Edition| PDF | 455 pages |Handbook of electrical design covers power generation, distribution, lighting, wiring, motors, and project planning. Supplemented by new topics: CAD for preparing electrical drawings and estimates, electrical surge protection, and 400 new illustrationsللتحميل :mediafire.com Handbook%20Of%20Electrical%20Design%20Details,%202Nd%20Edition%20(2003){Home%20Wiring%20Nec%20Ansi)%20-%20Tlf.pdfThe Electrical Engineering Handbook| PDF |1227pages |The Electrical Engineer s Handbook provides the most up-to-date information in: Circuits and Networks, Electric Power Systems, Electronics, Computer-Aided Design and Optimization, VLSI Systems, Signal Processing, Digital Systems and Computer Engineering, Digital Communication and Communication Networks, Electromagnetics and Control and Systemsللتحميل :mediafire.com The_Electrical_Engineering_Handbook.pdfA Textbook of Electrical Technology Vol 2| PDF | 709 pages | كتاب تعليمي ممتاز ومهم يشرح التكنولوجيا والهندسة الكهربائية لطلبة الهندسة.مفيد جدا....للتحميل :mediafire.com A Textbook of Electrical Technology Vol. 2 - Theraja.pdfإذا كانت الروابط لا تعمل فاترك تعليقا تخبرنا به لنصلحها. | |
|